Navigation Menu

Outfit of the day with Sans-Online

Iets langer dan een week geleden heb ik een pakketje opgestuurd gekregen van Sans-Online.
Sans-Online verkoopt schoenen tot aan vesten met verschillende merken. Ik heb een outfit of the day gemaakt voor jullie. Voor meer foto's en wat ik van de levering en de site vond, vind je verder in dit artikel!
Het pakketje werd geleverd in een plastic zak en zat goed dicht.
De site zelf vind ik niet echt heel erg bijzonder vormgegeven. De kopjes 'Dameskleding' en 'Herenkleding' zijn makkelijk te vinden. Tevens kan je ook op merken zoeken die ze verkopen. Je kan tijdens het zoeken niet op maat of kleur zoeken, wat (iniedergeval voor mij) best wel hinderlijk is. Ik draag altijd het liefst wit, zwart, grijs en aardkleuren. Dan zit je er niet echt op te wachten als er alleen maar roze en groene shirts over de website scrollen. Het pakketje was er binnen 3 dagen.  Ik ben niet zo'n persoon die het de volgende dag gelijk in huis wil hebben dus over de levering heb ik geen op of aanmerkingen.

Het is een jurkje, klopt. Maar om nou in de winter een jurkje met een legging te dragen vind ik net iets te koud. Ik heb een witte broek van de Zara aan. Vorige week gekocht voor 10 euro


De jas zelf is echt een lente/zomer jas. Nu in de winter draag ik m alleen met iets warms eronder. De stof is 94% van Polyester, 5% van Viscose en 1% van Elastane. Mijn haren blijven er wel een beetje op plakken maar met zo'n special kam is het er zo weer vanaf

Ik heb onder het jurkje een blouse van de Zara aan, Vorig jaar zomer gekocht. Aangezien de hals van het jurkje best wel groot is, vond ik dit wel een leuk detail!





1 opmerking: